Wednesday, October 19, 2011

SARAPAN PAGI RINGKAS!

Hehehhe hari ini aku malas lagi hendak pergi ke tempat kerja huhuhu bukan apa sudah seronok bercuti selama seminggu ni huhuhu jadi aku ambil keputusan tidak naik kerja heheheh. Tapinya aku bangun pagi juga sebab Mr Huby kerja pagi. Emmm sarapan pagi ini senang saja, aku sediakan air soya yang aku beli semalam dan makanannya Roti + Sosej + Baked Beans + Sos (isteri yang rajin) hehehehe tapi Mr Huby suka apa hidangan tu. Telanjur itu biar aku cerita berkaitan dengan air soya yang sangat-sangat kami suka tu heheheh (Promosi ni) heheheh

ni dia penerangannya 

Drinho Soya Milk Is A Premium Soya Mild Targeted At The Whole Family. It Is A Good Source Of protein, Cholesterol-Free And There Are No Artificial Sweetener Of Flavouring Added. It Is Also A Plant-Based Product, Thus Very Suitable For Vegetarians Diets. 1 litre.
Extract Of Soya Bean, Water And Cane Sugar. Contains Permitted Food Flavoring.


ha ini dia gambar yang lebih jelas. Kami suka soya ni sebab dia tidak manis dan pekat sangat. sekarang ni dia tengah buat promosi. 2 kotak macam gambar yang aku ambil tu cuma RM 3.99 je dan ditambah dengan percuma pinggan cantik heheheh sudah banyak pinggan tu dekat rumah aku.


ini la pinggan cantiknya.
hehehhe so jom kita sama-sama minum soya :P


2 comments:

Unknown said...

akak ni duta drinho ke?
ahahaha

zuhanif said...

hehhehe ha ah duta tak berbayar hehhehee