Wednesday, May 16, 2012

HAPPY TEACHER DAY!


Terutama sekali nak ucapkan kepada semua guru2 yg ada di seluruh malaysia...sy mengucapkan ''selamat hari guru''...semoga anda semua tabah dan ikhlas mendidik anak-anak 1 malaysia.. hari ni penat tapi seronok sangat-sangat heheheh saya ingatkan saya techer yang paling tegas (garang heheheh) dekat sekolah tu tak akan dapat apa-apa pun hadiah huhuhu tapi saya sangat terharu dengan pemberian anak-anak kecil ini huhuhu seronok mengenali kamu semua walaupun teacher sedang sibuk menguruskan sambutan tu ada beberapa pelajar yang gigih mencari techer zu untuk menyerahkan sendiri hadiah. Thanks you kids. Betul kata orang kan kanak-kanak tu suci dan bersih :) so ni adalah beberapa gambar berkaitan sambutan hari guru tadi. 



salah satu pemberian dari keluarga pelajar dan salah seorang anaknya adalah pelajar saya. Thanks mama Alya Syakira :)


yang ini dari x-pelajar bernama Shadiah :)


ha ni segelintir daripada pelajar Tadika Elit Ceria yang memakai baru beraneka ragam untuk memenuhi tema hari guru Tadika tahun ni. Temanya adalah bila anda berumur 80 tahun heheheh.


so ni semua hadiah untuk teacher zu walaupun sikit tak macam teacher-teacher yang lain :) (sebab pelajar saya 5 org jer) ianya sangat bermakna. Terima Kasih tak terhingga kepada pelajar-pelajar yang bertungkus - lumus mencari teacher zu dalam kesibukan. Walaupun sebenarnya saya masih baru dalam bidang ni (baru sangat, baru 3 bulan hehehheh)
*Rupanya macam ni rasanya dapat hadia dari anak murid heheheh dulu saya selalu, rajin sangat memberi hadiah kepada cikgu-cikgu saya masa disekolah heheheh.

Dan yang paling special hehhee from my huby :) 
walaupun hanya ucapan dan menujukan lagu tapi sangat-sangat berharga :)
thanks huby :)









4 comments:

Anonymous said...

selamat hari guru ..uwaah ada kek ada hadiah , ada lagu
seronoknya

zuhanif said...

hehehhe tq sis92 :)

puteri kasih said...

hadiah2 yang puteri terima dari student dulu, masih tersimpan kemas. itulah antara kenangan paling manis :)

Rulita.park said...

selamat hari guru ,hehhe~ wa hadiahnya xixixi banyak :D