Sunday, August 5, 2012

KEHIDUPAN BARU BERMULA DISAAT INI!



Salam ramadhan buat semua.... disebabkan sibut dengan aktiviti pindah rumah, pindah tempat kerja dan pindah segala-galanya lah menyebabkan saya tak berkesempatan menjenguk blog tersayang ini dan tidak ada lah post-post istimewa buat peminat semua (wek! macam la ada peminat hehhe masuk bakul angkat sendiri) emmm now, barulah rasa hidup ada stabil sikit tapi rasanya pun 50% -50% sebab masih "terkejut beruk" lagi dengan perpindahan suami yang tidak diduga huhuhu. Sampai hati mereka (pentadbiran) pindahkan suami saya jauh-jauh huru-hara kejap kehidupan kami. emm tapi bila dah sebulan berada di tempat baru, barulah rasanya ada hikmah atas apa yang berlaku ni.


Emmm Allah Maha Mengetahui apa yang dirancangkan untuk hamba-hambaNYA. Semoga tempat baru, suasana baru dan kehidupan baru lebih memberi berkat untuk kami sekeluarga. Dan sekarang yang paling mengembirakan saya adalah, saya dah dapat pekerjaan baru setelah sebulan duduk di rumah menyandang jawatan "Suri rumah sepenuh masa" nasib la suami tercinta bagi juga bekerja setelah dilihat isterinya seperti cacing kepanasan dirumah heheheh. Saya sampai demam dan sakit-sakit kerana kebosanan dirumah. Kerja di tempat baru memang best dan menyeronokkan. Harap-harap segalanya berpanjangan dan moga Allah melindungi kami dari segala bala bencana hendaknya. Dan barakahkanlah rezeki kami dan pelihara kami dari pekara-pekarang yang merosakkan iman. Kerja baru saya sekarang memang saya tak pernah ada pengalaman huhu tapi seronok kerana mempelajari pekara-pekara dan ilmu baru. 


Harap-harap tidak menyusahkan rakan sekerja yang mengajar tanpa jemu heheheh. Paling seronok tempat kerja dekat dengan rumah. Raya tahun ini kami sekeluarga tak beraya sangat sebab suami tersayang tidak dapat bercuti. Jadinya saya pun tak bercuti la juga.... emmm lama sangat tak menaip post hehhehe so macam semua nak diceritanya. Emmm harap-harap kehidupan sekarang, kehidupan baru ini akan membawa kebahagiaan saya dan suami..... AMIN!!!!!

OUR HAPPY LIFE

ZUHANIF FOREVER!!!!

4 comments:

puteri kasih said...

wish you and your hubby all the best dear :)

zuhanif said...

thanks puteri huhuhu :)

siti hazreen said...

wah, suri rumah sepenuh masa tu...apa lagi, masak lah arai hari-hari hehe

zuhanif said...

hahahha mmg reen masak jer la keje aku :)