Friday, November 9, 2012

ENTRY KHAS : FELINNA ~ INCH LOSS

Assalammualaikum dan Salam Sejahtera kepada para bloger sekalian...... 

Terima Kasih kerana sudi datang mengunjungi teratak saya yang tidak seberapa ini. Sebenarnya Entry ini dibuat "Khas" untuk membantu sahabat saya mempromosikan perniagaan yang sedang dijalankan sekarang ini :) Ok sebenarnya sahabat saya ini sedang membuat promosi berkaitan satu produk yang dinamakan "FELINNA ~ INCH LOSS" so ni serba sedikit maklumat berkaitan dengan produk yang sedang dipromosikan :P harap jangan segan silu untuk bertanya....





INCH LOSS

Kegunaan : Lotion Kurus

Tempoh penggunaan : 2 bulan


Per bottle yang boleh tahan 2 bulan dan 1 kali sapuan mampu hilang sapu inci tidak berbaloi kerrr?? Sila yakin ianya memang AJAIB! Belum sebulan dipasarkan..Produk inchloss sangat berkesan... Tak perlu paksa diri menahan lapar,Tak perlu senaman yg terlalu berat,Tak perlu menahan makan yang kita minati,Tak perlu berdating dgn cik toilet, Dengan...
hanya mengamalkan FELINNA INCHLOSS anda pasti berpuas hati. membantu menyingkirkan lemak, mengembalikan bentuk badan persis anak dara..Anda pasti berpuas hati dengan hasil yang sungguh menakjubkan...jangan biar kita rendah diri dengan diri kita. kembalikan keyakinan diri anda. Kurus dan sihat.

WOW kan? RAHSIA KENAPA INCHLOSS SANGAT HEBAT!Hye lovelies..Ok since ramai yang pelik kenapa INCHLOSS lotion sangat-sangat mendapat sambutan hangat.. Just hendak share..

1)Lotion ini sangat wangi (bau seperti minyak wangi) dan tidak terlalu panas,dia dingin dan mesra pengguna.

2) Hanya sekali sapuan anda boleh lihat perbezaan inch anda(pastikan ukur sebelum guna ya)

3)Inchloss diformulasi dari bahan-bahan semulajadi yang selamat untuk wanita hamil,menyusu atau gastrik..sangat sesuai untuk wanita dalam pantang yang ingin kuruskan badan selepas bersalin.

4)Kita boleh mengawal bahagian tubuh mana yang hendak dikuruskan jadi kalau yang kurus sekadar hendak buang lemak-lemak sikit-sikit itu pun boleh beli dan cuba..yang terbaru inchloss juga boleh di sapu di muka dan urut mengikut lawan jam untuk dapatkan dagu runcing:-)..pasti puas hati!

5) Yang pasti dengan inchloss pengeluar sudah menghantar untuk dibacakan 30juzuk Al Quran di mahad tahfiz bukit mertajam penang... Semoga lebih dirahmati..(Jadi jangan langkah ya)

Jadi kepada yang belum mencuba inchloss anda boleh try now..jika anda sedang makan pil kurus atau dalam rawatan kurus pun boleh apply untuk percepatkan proses pembakaran lemak! Ichloss sangat selamat dan berkesan!



dibawah ni disertakan sekali testimonia dan rujukan..... 









 





 PRODUK YANG DIPROMOSIKAN




 PENGGUNA YANG TELAH MENCUBA DAN MEMBUKTIKAN KEBERKESANANNYA


HARGA HANYA : RM75.00

Jika berminat sila msj/call Miss Elis 013-7840763 atau email ke Firza_87@yahoo.com

UNTUK PROMOSI KLIK SINI 

4 comments:

puteri kasih said...

mesti ramai yang berminat ni :)

AZLA said...

postingan yg bagus, informasi yang bermanfaat, semoga sukses sobat

wawasan said...

kunjungan malam sobat

Unknown said...

done follow :)