Sunday, January 6, 2013

AWAL TAHUN YANG STRESS...

Awal tahun yang stress sangat-sangat moga-moga tak berpanjangan la huhuhu awal-awal tahun lagi dah macam-macam yang berlaku. Dengan kes dengki mendengki sesama rakan sekerja, dengan hp yang entah kemana dah perginya ini. huhuhu sayang sangat dengan nombor itu. mesti dapatkan semula nombor itu. So pada rakan-rakan dan klien saya, harap maklum ya hp 019 saya tidak dapat dikesan huhuhu sejak sibuk dengan perniagaan dan kerja ini banyak pekara mcm cepat lupa hahahah * pekara yang sama berlaku kepada suami saya ya :) emmm kena makan banyak kismis ini untuk kuatkan daya ingatan balik. maklumlah umur makin meningkat heheheh. Dan dalam masa yang sama, kurang masa mengadap komputer dan kurang masa nak update blog or fb :) kalau buka internet pun pekara paling utama tengok list oder barang dari klien hehhehe. So harap-harap tahun baru, tahun 2013 ini tahun rezeki untuk saya dan suami. Sahabat-sahabat doakan ya :P  Yang paling penting Tolong doakan rezeki anak untuk kami :) so ni saya nak kongsikan serba sedikit amalan yang ada sahabat saya kongsikan untuk saya. So selamat mengamalkannya bersama-sama :P



Merancang Zuriat Soleh (Al-Ustaz Isu 09)

Doa untuk mendapatkan Zuriat...♥

Doa Nabi Zakaria kepada Tuhannya, katanya:" Wahai Tuhanku! Kurniakanlah kepadaku dari sisiMu zuriat keturunan yang baik; sesungguhnya Engkau sentiasa Mendengar (menerima) doa permohonan".

(A-li'Imraan 3:38)

Nabi Zakaria, ketika ia merayu kepada Tuhannya dengan berkata: "Wahai Tuhanku! Janganlah Engkau biarkan daku seorang diri (dengan tidak meninggalkan zuriat); dan Engkaulah jua sebaik-baik yang mewarisi".

(Al-Anbiyaa' 21:89)

5 comments:

Syamimi Saad said...

insyaAllah kak..dugaan yang Allah beri sekejap je.. :)
xmo stress2 tau..tak elok tuk kesihatan.. then no yng hilang tu, akk dftar balik je kat center..

zuhanif said...

mimie thanks :P

Syamimi Saad said...

welcome kak.. :)

Miss Nurul said...

nak kismis jgk.. hehe

zuhanif said...

Miss Nurul : perlukan kismis gak ker hehehe