Thursday, December 17, 2009

aku hari ini heheheheh

em 2 hari lepas ada member lamer dtg menjenguk perniagaanku. em bincang punyer bincang ia ajak aku ngan ia bergabung uruskan pusat perkembangan kendiri yg bakal kami usahakan. em dlm proses harap2 berjaya la hendaknyer. hheheheh berbalik pd per mintaan faz em nak gambar honymoon eh faz :P em lepas jer kawin aku ngan huby ambil kptsn tak nak g bln madu heheheh bkn pe duit dah abis heheheh maner tak nyer pelamin yg mak aku tempah tu selang seminggu aku tengok nono ada plak artis yg guna pelamin mcm aku punyer tu cube kamu semua bygkan heheheh mau tak kopak poket kami ni heheheh lgpun aku ngah sibuk uruskan penolakkan jawatan aky ngan umt huhuhu kn wat surat tunjuk sebab tolaj jawatan n kene g sendiri mengadap prof cos ia nak jumpa kau naper tolak jawatan. bunak prof jer malahan semua staf kat UMT tu huhuhuhu(Hanya Tuhan yg tahu heheheh) em tp sekarang ni nak2 sejak biz aku ok2 sangt ni hehehe pas tu sejak2 ada kereta br ni heheheh laki aku cm tak sudah2 nak bwk aku jalan-jalan heheheh n janji kami setiap kali ulang tahun perkahwinan kami mesti pergi bercuti. dan untuk pengetahuan awk faz heheheh orgbhari-hari adalah honymoon heheheh ( sebelum ada baby ni) sok dah ada jd huru hara moon heheheh em da gak la beberapa gambar untk tatapan faz yg sibuk sangat nak tgk honymoon org tah ia bila plak nak g honymoon heheheh. lg pun org ni bukan jenis yg ske ambik-ambik gambo heheheh kn g honymoon bukan suruh g ambik-ambik gambar heheheh.

0 Comments: