Tuesday, February 16, 2010

Heheheh cyan huby I


Semalam pagi makan  dekat luar pastu tu tengok wayang citer wolfman em tak bes sgt pun jalan cerita longar cm cerita hikayat dongeng jer huhuhuhu pas tu tibe2 huby ckp jom g mandi2 kat gunung pulai aku pun ok jer la hehehehh. cyap singgah giant beli makanan n air minuman. Heheheh niat hati nak ajak isteri berehat2 nak g berkelah tp tak plan awal2 main redah jer heheheh lupakan raya cina tibe kat gunung pulai, mak ai penuh huhuhuhu pe nak wat nak masuk kereta pun tak blh patah balik la heheheh berkelah la depan tv heheheheh kesian huby heheheheh ni ada ambik gambar sje nak dengki huby berkelah depan tv heheheheheh

Hehehe tp yg best ada coklet istimewa heheheheh syg kat huby sgt2 muahhhhh!


                                                   emmm bes sgt coklet ni!
                                                 cantik kan coklet ni!

0 Comments: