Wednesday, March 17, 2010

Emmmm Geramnyer!!!!!

Em minggu ni mmg mingu bermasalah huhuhuhu ingtkan upgrade perkhidmatan dkt kdi aku ni makin senang tp rupanya lg m,enyusahkan n membankrupkan aku huhuhuhu. selepas operasi meningkatkan mutu kedai mcm2 mslh timbul huhuhuhu aku ingtkan lg baik bukn murah bayaran tu tp hasilnyer em hampeh huhuhuhu nyampah aku tgk. ingtkan blh la tolong tp rupanya lg jahanam. moral of the story jgn percaya la pd org lain huhuhuhu ingt nak tolong tp menambahkan mslh lg adalah. emmmm bukan aku tak bayar pun dah bayar bila msg tanyer problem senyap jer emmm wei aku punyer biz tak boleh jalan wei naper ah ada org cm ni ek ske ambik kesempatan keatas org lain aku btl2 nyampah ni btl2 nyampah betul dengan kerenah manisia sekarang. Eeeeee geramnyer!

0 Comments: