Friday, November 13, 2009

Hari Yg Bahagia : )

Heeheh ari ni br rasa lega sikit em dah ada pekerja blh membantu. Adik kpd pekerja lama aku ni nak plak ganti akak ia sementara waktu cuti sekolah ni. Ada gak beberapa org dtg intebiu tp aku cm tak berminat nak ambik mrk cos tah la. aku dah ske kat pekerja aku ni. Bagus budaknya name ia Nuraini Asyikin. Aku mmg syg kat budak ni, bukan kuarga senag n pandai bawak diri. dia anak sulung. terpaksa berhenti cos mak ia sakit. ari tu dekat 2 minggu aku bg ia cuti tp tak blh gak nak cover cos anak sulung so tangungjwb semua kat bahu dia. em nak jaga mak n ada adik kecil umur 2 thn kembar pulak tu. aku ngan ia tak berkira sangat cos ia pun tak berkira ngan kami. ada org ckp ia anak aku heheheh blh la jd anak aku gak heheheh sejuk perut ibu mengandungkan. em adik dia ni aku tgk same je cm ia tp adik dia ni lelaki la plak huhuhu bukn pe aku tkt kn buli jer huhuhu budak2 kat cc ni kdg2 nakal huhuhu tp ngan aku jgn harap wat mslh mmg aku halau jer. ada yg mencarut2 atau nak gaduk mmg aku humban kat luar. bdk2 yg slalu dtg cni dah kenal benar dah dgn singa betina ni hehehehe pe2 jer la heheheh. em hari ni huby kata ia dah masak td sblm solat jumaat ia kacap lepas solat jumaat perkerja dah masuk nanti makn sama2. pe le huby masak agaknyer ek :P heheheh Yummy... huby aku ni mmg pandai masak maklumlah muda2 dah kn idup sendiri. pe2 aku hapy ari ni, ingt nak g tgk wayang la ptg2 ckit ntt heheheh

No comments: