Thursday, January 14, 2010

em masa itu emas

huhuhu aku dalam awal tahun ni sibuk jer memanjang huhu kelas tusyen dah nak mula 29/01/2010 ni huhuh jadual tak susun lg. em skrg ni ngah cbuk utk dptkan kod agen insurance huhuhu cabang biz aku yg baru. em tiap2 tahu ada jer pangilan temuduga huhuhu naik muak kerjanya tak dapat2 gak heheheh. emmmmm makin hari mkin seronok plak wat biz ni hehehehe skrg ni huby i dah belikan motor baru modenas elit sport lg panjang la langkah kaki aku ni heheheh. pe2 pun wish me luck for my biz. mungkin banjir aritu banjir rezeki kot heheheh pe2 pun aku rindu saat belajar2 dulu rasa cm ak belajar balik jer :p em utk rakan2 yg lain saper yg nak buat insurance blh la cr sy k. saya uruskan insurance takaful ikhlas 100% berlandaskan syarak n bersistemkan islam sepenuhnya. menginsurancekan diri + menabung + beramal renung2kan .

0 Comments: