Thursday, January 7, 2010

tahun 2010

huhuhu dalam sejarah huhuhuhu dah 2 thn dok kat jb skudai ni smlm rumah ku dilanda banjir kilat huhuhu sekelip mate jer penuh air 1 rumah huhuhuhu aku tak sempat nak selamatkan satu karpet aku huhuhuhu dah la dok sorang2 bertungkus lumus menyelamatkan barangan huhuhu aku tak sangke air nak masuk rumah huhuhuhu dia wat laluan pulak huhuhuhu masuk pintu depan kuar pintu belakang huhuhuhu penatnyer huhuhu kilat sabung menyabung pulak tu huhuhu 3 kali bergelap fius utama kn tendang huhuhuhu banjir kilat huhuhuhu tak nak lg la terjadi penat emmmmm ntt aku upload gambar rumah aku dilanda banjir lupa plak nak bawak kad ner tadi huhuhu

0 Comments: