Tuesday, May 11, 2010

sakit oh sakit

emmmm dah dekat sebulan lebih aku ni sakit2 tak sembuh2 emmm demam, batuk2, selsema pastu tonsil naik huhuhuhu apa2 aje la huhuhuhu dalam masa yg sama g klinik dr fatimah ambik ubt di bg mc cdgkan aku berehat, huhuhuhu tp kerja yg banyak tak memberi ruang pd aku utk beristirehat huhuhuhu. dr suruh jgn travel, mcm mana tak nak travel banyak jemputan luar huhuhuhu ari kamis ari tu masa dr pg smpi pg esoknya abis tengah lebuhraya jer huhuhuhu risaukan mak lg wat tapak kat tangan utk dialisis(cuci buah pinggang) hantar balik kg sampai jb balik dlm pukul 3 pg huhuhuhuhu pastu esok pg2 dah bangun siapkan komputer yang nak dihantar ke seremban huhuhuhu mana nak baiknya aku ni pukul 4 br siap2 bertolak terus ke seremban huhuhuu. nak ambik cuti la nak berehat huhuhuhu nak pergi jauh dr kesibukan dunia tp klu banyak kerja pun hati tak tenang nak pergi berehat huhuhuhu sampai bila la kerja nak abis yer.

4 Comments:

Miss Nurul said...

sakit tu kan penghapus dosa :)

ZURAIDAH DAUD said...

heheeh ye tak yer kan heheheh tq faz ingatkan heheheh :P

||| PöJìé PööH ||| said...

Alahai bawa² berehat ok..
Hope u r getting better :)

Love,
PojiePooh Abdullah

zuhanif said...

heheheh tq poji :P