Sunday, August 22, 2010

jalan-jalan part 2

Huhuhuhu lama rasanya tak menulis tak berkesempatan rasanya sejal akau mulakan kerja baru aku sebagai pegawai psikologi dekat Pusat Khidmat AADK Pontian ni Post jawatan baru dlm AADK huhuhu masih dlm ujikaji. Tp mmg penat huhuhuu kdg2 2,3 org menunggu utk di kaunselingkan tp kdg2 tak de org pun huhuhuh. mula2 kekok juga cos dah lama tak buat sesi tp lama2 ok dah heheeh dah ada dlm jiwa kononnya heheheh. emmm sambungan dr jalan2 aku dulu so dr batu pahat aku terus ke kuala lumpur huby nak ambik helmet yg dia nak beli dr org dlm Mudah.Com hehehhe ( promot mudah la pulak) btw mmg ok la brg2 dlm mudah tu aku selalu gak dapatkan barang2 dlm mudah. harga kdg2 bes2 gak hehehe ni ha helmet yg huby kecek2 kat aku utk scrambler baru dia nanti.


cantik ker? heheheh


lemas rasanya pakai cm ni heheheh

btw klu huby i pakai cm macho jer heheheh. so dah puas ati dia kami tgu kwn aku sebenarnya nak jumpa ckp 30minit tp lambat mak oiii heheheh so tak de pilihan lain terpaksa gerak jugak la huhuhuu sampai dkt teluk intan perak lebih kurang pukul 4.30 ptg tak sempat la nak jumpa kwn laki aku ptg tu jd kami kn tugu sorg perempuan yg kwn dia pangil anisa cina huhuhuhu cal2 anisa cina tak angkat aku dah panas ati tibe2 ternampak benda ni heheheh



hehehhe sejuk hati ckit bila dapat mkn hehehh

so dalam pukul 5.50ptg br la anisa cina tu dtg dia mintak maaf cos dia tertido. hadoiii la huhuhuhu tp bila tgk homesty yg mereka tempah utk kami heheheh sejuk ati mmg bes ala2 jawa gitu. tak banyak gambr yg aku ambik cos lupe heheheh tpt tu TNT homestay namanya tenang n selesa bes sgt2 heheheh so yg lain akan disambung pd post akan dtg :P



TNT homesty in teluk intan

0 Comments: