Thursday, September 30, 2010

DAIRI SEORANG ISTERI

Huhuhu baru nak menyesuaikan diri sepenuhnya, nak selaraskan kerjaya, kehidupan n tangungjawab dah dapat berita br. Emmm tak pasti nak ckp ianya menyenangkan or memeningkan huhuhuhu. Em hari ni baru teratur semuanya bangun seawal 5 pg masakkan lauk tengahari untuk huby n buat sarapan pg. Huhuhuhu dah dekat sebulan lebih br blh menyesuaikan diri klu tak kesian tgk huby agak2 tak sempat masak alamatnya makan sadin or megi jer la huby huhuhu. tp aku nak tergelak tgk goreng pisang aku ari ni naper agaknya pisang2 tu bogel ya heheheh. emmm dia punya tepung terlucut dr pisang hhuhuhuh. tp tak per la dah ckp ngan huby pisang goreng tu bogel heheheh tp ada yg ok la. huby kate tak per nanti dia makan heheheh. emmm ari ni masak tomyam utk huby. emmm tak per la selagi ada masa aku akan ikut rutin harianku ni. bukan apa, br semalam huby dpt berita tpt kerjanya nak tukar sistem so besar kemungkinan, huby kn pindah huhuhu mcm2 huhuhu br nak setup biz baru dkt2 sana huhuhu kn hold dulu la huhuhuhuhu btw harap2 semua akan ok n teratur secara semula jd semula. i mis my live befor those thing happen huhuhuhu "B" i alwyz love u "B" no matter happen u alwyz in my heart. I drop a tear in the ocean, that day u find it's the day i will stop missing n loving u hanif.





0 Comments: